Over Brainballing

We gaan verder dan je beeldscherm en 't bushokje.

(Waarom
Experience Marketing?)

Experience Marketing gaat veel verder dan het simpelweg promoten van producten of diensten. Het creëert unieke, interactieve ervaringen die de diepere connectie met jouw merk versterken en verdiepen. Experience Marketing verrast, verbaast, verwondert en verbindt. Het raakt jouw doelgroep waar het de meeste impact heeft: in het hart!

Brainballing brengt jouw merk tot leven en maakt jouw doelgroepen actief deelgenoot van jouw merk met spraakmakende activaties, campagnes en events.

(What's in it?)

The Benefits

De impact van een unieke ervaring is vele malen groter dan die van de geijkte, traditionele media en middelen. Experience Marketing is multi-zintuigelijk: mensen kunnen jouw merk zien, ruiken, voelen, proeven en beleven. Zo ervaren mensen jouw merk in volle glorie. En dat praat zich rond...

Aantrekkingskracht

Met multi-zintuigelijke ervaringen vergroot je de aantrekkingskracht van jouw merk op alle niveaus. Zo maak je jouw merk onweerstaanbaar en geliefd.

Emotionele connectie

Experience Markering creëert memorabele ervaringen en herinneringen die voor altijd gekoppeld blijven aan jouw merk. Zo versterk en verdiep je de emotionele connectie met jouw merk.

Storytelling to the next

Experience marketing gaat verder dan ‘just storytelling’. Het creëert een unieke kans om doelgroepen de beste versie van jouw merk te laten, zien, voelen en ervaren.

Voorkeur en loyaliteit

Met experience Marketing raak je ook het hart van jouw doelgroep. Zo vergroot je niet alleen de voorkeur en loyaliteit voor jouw merk, maar creëer je tevens fans en ambassadeurs voor het leven.

Mond-tot-mond kracht

Experience marketing creëert ‘stories to tell’ en ‘content to share’.Het vergroot de mond tot mond kracht van jouw merk. Oftewel “Rumour around your brand”.

Brutal. Bright. Brilliant

In een wereld waarin met AI alles mogelijk lijkt, worden échte ervaringen en menselijke interactie steeds waardevoller. Samen met gelijkgestemden de magie van het moment ervaren. Daar ligt voor merken het nieuwe goud.

(Partnerships)

Creative Network

Brainballing gebruikt de synergie van een uitgebreid creatief netwerk om ideeën en concepten te bedenken en te ontwikkelen. Samen creëren we gedenkwaardige activaties, campagnes en events die perfect passen bij jouw merk, jouw doelstellingen en jouw budget.

Thijs de Winter (Founder Brainballing)